29-06-2018



Toen Corey zijn schooltas voor het laatst uitpakte vorige week vrijdag viel er een 'boekje' uit en hij zei "o, dat is een bijbel."
Casey riep meteen enthousiast: "Great!! Because I am learning ALL about JESUS at school and I LOVE it!!"

Op zijn leuke Katholieke school zijn ze natuurlijk vastberaden om een leger trouwe kerkgangertjes te vergaren en 'jong geleerd, oud gedaan' dus wordt het er bij de kleutertjes ingegoten elke dag met een grote trechter.


Nou, en toen gingen we gezellig naar de Night Quarter voor wat muziek en eten en natuurlijk moest die bijbel mee.
Zat hij daar de hele avond met zijn bijbel.
Corey vroeg steeds "kan dat boek nou in mamma d'r tas?"
Daarop kreeg hij elke keer subiet antwoord; "ik wil GRAAG lezen over JEZUS!!"

Er zaten mensen naast ons, aan dezelfde lange tafel, en ik had ze al zien kijken naar 'het boek' want er stond op de voorkant natuurlijk ook dat het een bijbel was, dus keken ze een beetje schuins naar Scott en mij, zo van krijgt hij dagelijks slaag ofzo als hij zijn bijbel niet leest?!?

Dus voelde ik me geroepen om even uit te leggen dat 1. Ja, dat is een bijbel en 2. Hij heeft het ergens op geraapt en wil het niet loslaten, gaat wel weer over, en dan nemen we weer boekjes over Thomas de Trein mee.

Nadat die mensen klaar waren met eten en verder gingen kijken kwamen er nieuwe mensen en werd dat proces nogmaals herhaald. Drie keer.
Geef mij nog een glas wijn alsjeblieft.


Gelukkig vindt hij het erg leuk op school.


Weer een mooie winterse dag.
Casey was helemaal de zee in gelopen en kreeg het evengoed wel koud dus heeft hij mijn roze jasje aan.



Cleo de vogel is ook gewoon een kind nou, ze zit overal bij.

Onze lieve vrienden zijn blij dat ze zich thuis voelt en wij voelen ons heel speciaal dat ze ons hebben uitgekozen om op haar te passen want ze zijn erg gek op haar.

Corey moet zijn vriendje Dante missen deze schoolvakantie, dat is even wennen. Ze zijn een hele maand weg naar Italie.



Schoolvakantie = lawaai
Vooral als Toby er is.
Corey maakt brownies, Toby maakt herrie.
Maar ze zijn blij samen dus toe maar dan.



Er kwam een vogel voorbij het raam vliegen dus kwam ze krijsend naar tante Sandy vliegen en bleef een tijdje veilig zitten zo terwijl ik zat te werken.


Nog even naar Movie World voordat ons abonnement niet meer geldig is.
We vernieuwen het niet want ik heb het daar wel gezien nou en Casey vindt het maar heel gewoon, die vindt het best zo, alleen Corey zou wel elke dag 20 keer in elke achtbaan willen.



Praat je van een mooi leven, Corey weet wel wat relaxen is!


Mooi he...
Gemaakt door Loek Kok op Volendammerdag.

Prettig weekend!

No comments:

Post a Comment