28-03-2012

Jarigen deze week:  Neef Michael Lautenschutz, mijn Peetmoeder Tiny Stap, Henk Post, Berry Peterolie, Linda wit, Sjon van Francis en Edwin, Stef van Miranda en Michel


Een doos !! Van Oma !!!
We wisten dat ie onderweg was en hij zag het meteen toen hij het huis in liep.


Corey 'speelt' sinds kort rugby. Ze weten niet echt wat ze moeten doen maar het is wel leuk voor ze.


Elke kans die hij kan pakken om even een praatje te maken met de coach.


Zaterdag waren we weer met wat buren naar de paardenraces, net als vorig jaar.


Buur Craig had het weer georganiseerd en de opbrengst ging weer naar een liefdadigheids instelling.
370 mensen had hij dit jaar opgetrommeld.


S'avonds werd ik op pad gestuurd om pizza te halen terwijl de mannen bier dronken in het nieuwe spabad van Craig en Kerrie.


Zondag ochtend vroeg zijn we naar Sea World gegaan.
Onze jaarkaarten voor de 3 pretparken zijn nog 3 maanden geldig dus die zullen we nog goed benutten.


Het wordt een beetje routine dit ritje...hij stapte er weer dapper op af, ging traditiegetrouw twijfelen toen ie het bootje in moest stappen zodat Scott hem streng moest zeggen dat het nou te laat was en hij stapte zoals altijd vol praatjes op mij af na afloop om te verkondigen dat het helemaal niet eng is en dat ie best nog een keer durft.


Die blik zegt alles wel.


Dit blijft ook leuk, piraatje spelen met zjin pa.
Ze hebben het zo leuk gebouwd, hij kan er uren in blijven.

Dat plekje daar onder de boom is van mij. Daar heb ik heerlijk gelegen todat de honderden mensen aan kwamen lopen een uur later en wij lekker naar  huis gingen.







Kijk Scott eens 'cool' kijken.
Ja  hoe moet je nou anders kijken als je als veertiger in een vliegtuigje zit en het stiekem erg leuk vindt.


Zondag middag kwam Mandy met een cake die ze had gemaakt op een cursus.
Een hele week aan calorieen op een bordje.

Francine, kijk maar niet want dan vlieg je tegen het plafond, ik weet zeker dat de suiker door het scherm je mond in kruipt.



Na de cake hadden we een begrafenis.
Ons kanariepietje was al 10 een echt een oud mannetje.
In 10 jaar heeft ie in 7 verschillende huizen gewoond wist Corey ons te vertellen, dat had zijn Poppy uitgerekend.
Verdomd, het is nog waar ook, ik krijg het spontaan aan mijn maag pfff de herinnering alleen al aan al dat verhuizen.





1 comment: