06-07-2018


Vrijdag avond pizza en lekkers met ons favoriete huis en tuin programma = leuk!

Strijkplank minder leuk maar ik ben nog niet klaar dus hij staat daar maar.


Zaterdag ochtend hadden we Volendammers op visite = ook leuk!!

Nathasja en Ton waren aan de Gold Coast omdat Ton in de marathon de 10 km rende vanochtend.
En hij flikte het effe in 33 minuten, als een speer.
Ik moet spijgen als ik er aan denk maar hij voelde zich kiplekker.
Warme verse bananen chocolade cake ging er goed in.


We hebben lunch in het winkelcentrum gehaald en een ritje gedaan en een loopie.

Ze wonen nog een paar maanden in Brisbane dus hopelijk zien we ze nog een keer.




Die schoolvakantie die weet nog wat...


...we moeten er allemaal aan geloven.


En ik moet lange uren werken tot 's avonds laat maar gelukkig kan het allemaal thuis gedaan worden.


Ik doe op het moment ook veel werk voor Toby z'n moeder, ook allemaal computer werk, dus het is handig dat Toby en Corey elkaar goed bezig houden.
Een paar uur misdaden plegen op dat malle ding, 'moeder van het jaar' maar dat is de jeugd van tegenwoordig, die willen geen bloemetjes plukken in het park met mij.


En honger he, een hele dag lang.




Vanavond even met onze lieve vrienden praten, ze zijn in Verona vandaag op familie bezoek.
Cleo de vogel herkent hun stemmen en praat ook mee.


Prettig weekend!


No comments:

Post a Comment