10-05-2019



Corey is 13 geworden!




Ome Chris had zijn motor speciaal meegenomen zodat Corey een ritje achterop kon.






Ze zijn verwend door Chris en Annette, en op de lintjes stond zelfs  hun naam.


Snel na de visite snel snel de badkamer in want ik ging met buur Rachel naar een open lucht opera.



Beetje gestreept alletwee per ongeluk.


De dag erna stonden we op de website van de krant want Rachel is de editor.


En daarna ook in de krant, in het groot! 
Ik zag de fotografe al aan komen, ik loop altijd weg als ik haar ergens zie, maar ze kent Rachel en ze riep meteen luid dat ze ons midden op de pagina wilde hebben... brrr ga ik er eens per jaar uit.



Een paar dagen later was Rachel op het nieuws ook, daar is ze af en toe te zien.


Even een mooie oude foto tussendoor, kwam voorbij op Facebook.


Jammer dat hij zijn kleinkinderen nooit heeft gekend.


Scott is in Bangkok de hele week voor zijn werk.
En hij vertelt graag wat voor geweldige dingen hij allemaal te eten krijgt.
Ik ga hem slaan als ie terug komt.


Corey en ik kijken een Queen documentaire, hij is helemaal in de ban sinds hij de film heeft gezien.

In februari komen ze een concert geven in het stadion bij ons om de hoek, met Adam Lambert als zanger, en we hebben kaartjes weten te bemachtigen.
Dit wordt Corey z'n eerste concert en hij staat nou al op knappen van opwinding.


Het ene filmpje na de ander, hij kan er geen genoeg van krijgen.
En ook Roger Taylor de drummer vindt hij helemaal geweldig...


...daar is niks mis mee, ik had graag eens een eitje met hem willen eten 😋😋😋


Chantelle en ik trainen al drie jaar samen, bij mij thuis. 
We hebben elkaar bij de sportschool leren kennen en toen zijn we daar alletwee gestopt, ik ging ergens anders heen en zij ging helemaal niet meer want ze kon er niet meer komen.
Ze is alleenstaande moeder van twee kleine kinderen en studeert ook om verpleegster te worden dus dat is erg veel op haar bord.

We zijn blijven hardlopen samen, een of twee keer per week, en dat doen we nou dus al drie jaar.
We kennen helemaal niemand in elkaars leven, ze woont hier 15 minuten rijden vandaan dus de kinderen zitten ook op andere scholen en zo hebben we van alles te bespreken elke week, we kunnen niet meer zonder dat uurtje samen nou. 






Vaak werk ik 's avonds nog even een uurtje, wat typ werk afmaken, dat is net zo lekker stil als 's ochtends vroeg de enige zijn die wakker is.



Denk je dat Casey de baas is? Ik dacht het wel.


We gaan naar het strand, leg effe weg die schieters nou!



Het is herfst en de temperatuur is heerlijk.






We gingen een loopje en liepen ZO tegen de Familie Dekker aan een kilometer verderop!
Dat was echt een leuke verrassing.



Corey met Jan Dekker...


...en Paul Dekker.


Neal moet de vulkaan afmaken.







De dag erna kwamen ze even gezellig langs om te zwemmen met Corey.

Buiken vol, nag een starrek koppie erachteran en vooral erg veel praten.
Jeetje zo gezellig, brok in me keel toen ze weer weggingen.



Dag hoor, prettige reis terug!













No comments:

Post a Comment