24-08-2020

 De foto's van april



Hoewel veel winkels dicht zitten en er buiten niks te beleven valt, mogen we gelukkig wel op het strand lopen maar je mag niet zitten want dan komt de handhaving even zeggen dat je verder moet of je krijgt een bekeuring.

We hebben niet de BOA's die jullie hebben gelukkig want ik hoor dat er wat eikels rond lopen daar bij jullie. 
Onze ervaring is positief maar wij houden ons rustig dus dan ontloop je veel problemen.



Je mag spelen, rennen, lopen, zwemmen, wat je maar wilt, als je maar niet op dezelfde plek blijft.


En thuis genieten we ook nog steeds van de rust. Nergens heen hoeven, wel lekker.




Oe!! Eerste voortand eruit!


Af en toe spierballen trainen want we eten en drinken lekker door, dat moet wel verbrand worden.


In de namiddag een loopje door een leeg Surfers Paradise.


Worstjes roosteren in ons vuur.


Hier nemen we normaal gesproken ook de tijd niet voor. 
Zo gezellig toch.


Het wordt AL gezelliger!


Het is nog lekker buiten, het wordt nou koeler en de nachten vooral dus ik zeg elke dag tegen de kinderen dat ze zoveel mogelijk moeten zwemmen want binnenkort is het water te koud.


Ik ga eerst effe trainen.


Dans spelletjes op de PlayStation bij Corey in zijn kamer.


Een lunch date met z'n tweetjes terwijl de kinderen binnen op de computer op school zitten.

Zie je die Corona baard? Die gaat nog veel erger worden.


Corey wilde yoga met me doen haha hij vond het vreselijk! Hij is zo stijf als een plank!!


Ik moest WEGGAAN en hij deed het zelf wel zonder mijn commentaar haha dus heb ik de camera's die buiten hangen afgespeeld om hem te begluren. Jeeeezes wat is hij stijf.


Casey en Isla van Michelle en James zijn het liefst de hele dag in het water.


Corey heeft ook zijn piano en drum lessen via Skype. 
Hij vindt het helemaal niet leuk, hij mist het echte kontakt zijn leraren want die zijn zo leuk.


Aldoor je eigen kietelen, dan blijf je blij en je gezin ook.


Tijd zat, hij wil ook skateboarden leren.


Hollandse hap, lekker!


Deze was nog bruin en de rest is allemaal wit, ik stoorde me er al maanden aan. Het was tijd.


Scott ook weer klussen en schilderen. 
Dat we wel ons biertje verdienen vandaag weet je wel.


Lekkere ouderwetse liedjes keihard aan, het gaat goed hier.


Klaar.


Wijn en bier gaat vervelen, we gaan wat anders drinken vandaag.



Dit kun je niet kopen, met geen geld in de wereld.
Puur geluk en liefde.


Casey begint na de lockdown ook met drumles.
Corey leert hem alvast de beginselen.


Dit zul je van je leven niet meer zien, Surfers Paradise strand leeg.
Het werd opeens iets strenger omdat mensen niet luisterden naar de adviesen.



Gelukkig hebben wij het park bij ons aan het eind van de straat.
Ik ren af en toe een rondje van 5 km en Casey gaat gezellig mee op de fiets, dan leggen we zijn schoolwerk even opzij. Dat moet kunnen.

Corey gaat ook af en toe mee maar soms heeft ie een steek en soms moet ie poepen en soms ademt hij niet goed omdat mijn 'kleine stapjes' zijn ritme verstoren... en ga zo maar door. 
Gaal lastige tiener.






Wat een leven...




En weer aan het werk.


We mochten opeens weer op het strand. 
Elke dag is anders op het moment, paniek is er wel, dat blijft hetzelfde.



Wij blijven rustig... 
Glaasje Baileys en een chocolaatje vanavond.


Hij wordt eng he!!!


Troy en Brent kwamen stieken op visite, dat was toen je eigenlijk niet meer dan 50 km mocht rijden en Troy en Brent wonen 70 km bij ons vandaan in Brisbane.


We waren erg blij met hun bezoek, wat zijn ze toch top gozers.


Nou mag je wel effies op dezelfde plek vertoeven maar niet in groepen dus we gaan even spelen op het strand met onze lieve vriendjes Lars en Aidan van Lence en Chris.



28 April hadden we een jarige, Corey werd 14.


Visite mocht nog niet volgens de Corona regels dus stiekem evengoed twee lieve vriendjes te eten. 


Wij delen mijn werkplek nog en we zijn nog steeds erg blij samen. 
Wat is hij toch lief.
Ook al heb ik hem rond deze tijd al wel twee keer streng heb gezegd dat ik hem over het hek gooi als ie niet stopt met rotzooien.
En dat heeft ie goed in zijn oren geknoopt en toen ging het goed.

Een oudje. 

Tot de volgende keer.



No comments:

Post a Comment