11-09-2020

 

De foto's van mei, juni en juli



Het wordt lekker koud nou, tijd voor snert.
Genoeg om te delen met wat vrienden die er ook altijd blij mee zijn.


Liefde



De regels zijn wat afgezakt gelukkig, Casey mocht bij zijn vriendje Aidan slapen en wij waren met wat andere vaders en moeders bij Corey z'n vriend Josh uitgenodigd.



We kregen een hondje om een paar dagen op te passen voor onze oude buren Rachel en Simon. 
Charlie is heel erg lief, we hebben allemaal genoten van hem.







Kinderen bezig houden in schoolvakantie is leuk als je weer de deur uit mag.


Casey lag het liefst een hele dag met Charlie in de bank.


En 's nachts kwam hij ook knuffelen.


Casey heeft sinds de eerste dag op zijn nieuwe school een vriendinnetje waar hij heel graag mee speelt; Noa.
Ze zijn zo erg lief samen!



James was jarig dus een lekker taart met verse gember en caramel gemaakt.



We hebben nog steeds thuis pret met Lego in plaats van huiswerk.



Dit beeld is van de camera's die buiten hangen, genomen op een zondag ochtend in mei.

We werden die ochtend wakker en ik zeg tegen Scott "jeetje het wordt koud nou 's nachts, wilde Boefie (de kat) maar binnen slapen, hij is zo oud en mager, ik werd steeds wakker omdat ik aan hem dacht."
En zo haal ik het rolgordijntje in Corey z'n kamer open en dreef hij dood in het zwembad!!

Hij kwam nooit achterom en ik weet niet eens hoe hij in het zwembad is gekomen want daar staan aan alle kanten hekken omheen.

Ze zeggen dat katten voelen wanneer ze gaan sterven en dan lopen ze weg, om een plekje te vinden om in te slapen.
Misschien was hij op zoek naar een plekje want hij zat een paar dagen eerder ook al zomaar aan het eind van onze straat in de regen en toen kwam buur Matt hem terug brengen, hij zei het leek wel of Boefie niet wist waar hij was.

Dat was wel erg schrikken. Jakkes, arme Boefie. 


Nou hebben we alleen onze twee ratjes nog.

Casey is in gesprek met zijn klasgenootjes en juffrouw.



We kregen Sissy de Hungarian Vizsla hond ook een paar dagen te logeren. 
Sissy is net 1 geworden en ze is ook erg lief maar veel drukker dan Charlie!

Sissy is van een gezin van Casey z'n oude school en ze hebben geen familie aan de Gold Coast dus heb ik aangeboden vaste oppas te zijn voor Sissy want ik weet hoe dat is als je een hond hebt en niemand om op te passen als je een paar dagen weg wilt.

Wij hadden gelukkig altijd hele lieve buren die graag hielpen.

Dus zodoende hebben de kinderen evengoed af en toe een hond in huis want ik wil nou geen hond of kat meer, na 18 jaar is het mooi geweest. 









Casey is een paar tanden kwijt dus op het moment moet hij op zijn broodje zuigen haha.




Thuisonderwijs bevalt hem wel...


We hebben Roz d'r verjaardag in het klein gevierd bij Milly thuis.

Vorig jaar hadden we een groot feestje voor haar 70ste verjaardag in hun mooie huis dat ze zelf hebben gebouwd op Mount Tamborine en dat is nou verkocht.

Een paar weken na deze foto kregen we te horen dat Roz acute leukemie heeft.
Praat je van schrikken...

Ze was al een tijdje bezig met een andere bloedaandoening en dit kon eventueel ook erbij komen en dat is dus gebeurd.

Ze ligt al vanaf eind juni in het ziekenhuis (het is nou september) en het is op en neer, ze is heel ziek geweest.
Slechte dagen en goede dagen. Het ene werkt en het andere niet. 
Het is afwachten.


Mijn moeder en Roz in 1984 toen we hier een paar maanden bij ze op de berg woonden.


Mijn lieve nichten Ameeka en Amelia.


Ameeka en ik toen we 6 waren, toen hebben ze een paar maanden in Volendam gewoond.


Amelia, Ameeka, ik en Kade op mijn verjaardag.



Kijk eens hoe Corey veranderd is door de jaren.




Vroeger leek hij op mij, Casey ook en nog steeds, maar Corey gaat nou op zichzelf lijken.


Een oudje, leuk he.


Eerste loopje zonder kinderen, ze zijn vandaag (juni) terug naar school!!! 




Altijd blij.


Weer een loopje zonder kinderen, ze waren alletwee bij een vriendje.
Erge lekkere amandel croissants en koffie van de bakker erbij.







Scott z'n moeder Bernice werd 80 dus we gingen het bij haar en Andrew thuis vieren met de hele familie van alletwee kanten.










Tilly was ons bloemen meisje toen we trouwden, toen was ze 4.


Dat was Tilly met Amelia precies 19 jaar geleden want we trouwden twee dagen na de verjaardag van Bernice.







Andrew heeft nieuw speelgoed!!









Al hun kleinkinderen.

Het was een hele leuke dag.


Voetballen mocht eindelijk ook weer, Casey en zijn vriendje Gavin zijn blij!!


We hebben Gavin (en zijn broer) gelukkig wel gezien toen we nog niks mochten, af en toe even spelen samen.


Tot slot nog een oudje, mijn ome Tom en tante Yvonne Lautenschutz met mij.

Prettig weekend!














No comments:

Post a Comment