23-02-2012

Jarigen deze week:  Charlie Derks, Geraldine de Graaf, Erwin Blondeau, Joely Schilder, Daniel de Boer en zijn oom Johan de Corn, Neef Dion Jonk, Wendy Tuip, Sem Bond

Zoals je ziet ben ik wel eens een dag te laat tegenwoordig.
Soms heb ik het gewoon erg druk en soms nou ja geen andere reden, ook druk.
Gister wilde het niet lukken omdat dit programma raar aan het doen is. Gerrit had al vier keer gekeken zegt ie.
Hai Gerrit ik ben er hoor.


Het logeer bed is zaterdag opgehaald, de logeer kamer moet wijken voor de baby.

Dus voor iedereen die nog wilde komen: dit hotel is voor onbepaalde tijd gesloten, we hebben geen logeer kamer meer.


Het ledikant kan erin.


Bij de ouders van Mandy lagen wat van mijn baby spulletjes, voor als hun kleinzoon bij ze is.
Hun kleinzoontje woont een heel eind rijden bij ze vandaan dus die komt daar nooit dus mocht ik mijn spulletjes ophalen.
Dingen zoals de karstoel en een paar dekentjes enzo.

Poppy Geoff, de vader van Mandy, is bezeten van vliegtuigjes. Hij bouwt ze zelf en ze vliegen ook echt.
Scott is wel een uur in zijn hobby schuur verdwenen want behalve vliegtuigjes, interesseert hij zich in van alles en hij weet van alles wat en is super handig.




Het was een hete dag, Mandy heeft een emmer met water gevuld en Corey is er meteen in gaan zitten.





Zondag ochtend vroeg gingen we naar Southport, daar op de camping stonden onze oude buren die naast ons laatste huis wonen.
We hadden ze al een hele tijd niet gezien dus dat was een leuk bezoek.





Wat ben je toch lief


No comments:

Post a Comment