07-03-2012

Jarigen deze week:  Catharina Kwakman, Thijmen Klouwer, Annemarie de Boer van Johan en Ageeth, Eveline Karregat, Luca de hond van Evalien Worst


Het was heet na school afgelopen donderdag dus hebben Deborah en ik de jongetjes meegenomen voor wat spetterplezier in Movieworld.



Wie er meer plezier had daar zijn we nog niet over uit, wij of de jongetjes.








De kinderfeestjes dat is nog wat, er wordt van alles georganiseerd tegenwoordig. Deze had een heel circus thema.



Zaterdag hadden we Jo en Sarah op visite met hun 3 kinderen, die allemaal gemaakt zijn door dezelfde dokter die Corey heeft gemaakt.
S'avonds een barbecue met een leuke ploeg bij buur Alison omdat Jason even terug is van zijn werk uit de Solomons Eilanden.

Zondag hadden we dus even geen behoefte aan mensen. We vullen de dag zelf wel in.

Het begon met boodschappen en de krant halen om 9 uur terwijl Scott en Corey Harry Potter keken.
Daarna lekkere dingen maken voor een lief jongetje die het erg waardeert.




Internet radio aan, een gezellig jaren '70 station.


'Als ik niet beweeg weten ze  niet dat ik er ben'


Terwijl Scott het gras maait heb ik wat dingen verplaatst want zoals je ziet hou ik het nog steeds in leven.
Mijn basilicum groeit zo snel dat ik het een ander plaatsje ga geven, dan kan ik wat andere dingen hier planten.



Scott met zijn favoriete speelgoed, de hoge drukspuit.


Corey houdt zichzelf ook lekker bezig.



Nog een lekker tussendoortje geimporteerd uit Nederland gevonden in de supermarkt


Een minpuntje aan het eind van de dag toen ik klaar was om te gaan zitten met de krant:
Scott was ijverig bezig met zijn hoge drukspuit en heeft lekker alles tegen mijn ramen opgespoten.

Nou ja... Jenny, je trekker is geweldig!
Hier heb ik nog geen goeie trekker kunnen vinden dus Jenny W was so slim om er laatst eentje op te sturen, bedankt!

No comments:

Post a Comment