10-10-2014



De zomer komt eraan, ik ga lekker met prut spelen vandaag!
Mooie bloemetjes, verse sla blaadjes en kruiden jeetje zo gezellig.




Eerste plons van het voorjaar, jongetjes ook blij.


En omdat het twee weken lang schoolvakantie was, natuurlijk weer lekker naar het strand met Deb en Dylan.



De volgende dag op visite bij Milly, weer onderweg naar het strand.






Daar staat de tent van Deb, die bleef een paar nachtjes kamperen.
Ik heb nog geen zin om met Casey in een tentje te bedakken dus wij hadden thuis geslapen.

Straks in december gaan we weer gezellig samen in een huisje.




Louis op visite.


Hij is woensdag naar Canada vertrokken voor onbepaalde tijd.



Hij vond het denk ik wel gezellig hier want hij kwam een koppie halen maar is van 13:00 tot 20:30 gebleven.
En wie weet wanneer we hem weer zien...


Weer gezellig visite.





De Playmobil is weer naar beneden gehaalt, dat blijft leuk.
Het allerleukste is de verschillende stemmetjes die de jongetjes maken en de verhalen die ze verzinnen bij de mannetjes.


We hadden woensdag avond een maansverduistering. De foto's zijn natuurlijk niet super maar het was leuk om te zien, ik heb een half uur buiten gestaan terwijl de maan langzaam rood werd.
Jammer genoeg toen de hele maan donker rood was, werd het bewolkt en kon ik het maar eventjes zien.



Mijn verjaardag was een leuke dag. 
Bij het ontbijt was ik al verwend en hebben ze het gezellig gemaakt voor me met balonnen aan me stoel en kaarsjes op tafel en leuke kado's.

Ik heb s'middags gezellig getafeld in een pub met een vriend die gelijk als mij jarig is en we hebben zoveel lekkers gegeten dat ik aan avondeten niet kon denken.

Scott en ik hebben het s'avonds stilletjes gevierd op de bank met pyjama aan, lief jongetje stijf naast me (met Minecraft) en wat lekkers erbij.


Bedankt voor alle felicitaties, ik ben niet vergeten !








No comments:

Post a Comment