17-10-2014



Scott is afgelopen zondag vertrokken voor twee weken training, voor zijn werk. 

Zaterdag nog even genieten van een loopje.



En lekker en gezellig gegeten bij onze vrienden.


Wat een rijkdom.


Zondag nog een uurtje gezellig samen tafelen meteen heerlijke salade en zelf gemaakte dressing...
Maar hij is niet zielig hoor want hij wordt elke avond naar een goed restaurant gebracht terwijl hij weg is twee weken lang.

Hier is het gewoon bloemkool en spinazie met gehaktballen doordeweek, hij eet als een koning daar.


Heerlijk, een milkshake met verse meloen en frambozen.





Een oud collega moest toevallig ook naar het vliegtuig zondag avond dus gingen ze samen met de trein, scheelde ons een ritje van 2 uur.


Hij is in Parijs...

Deze foto kregen we vanochtend, dat was zijn uitzicht vanuit het restaurant.


En hij mag volgende week deze twee erge lekkere kinderen van mijn zusje stijf zoenen. 

Jaloers? Wat dacht je zelf.

  
Hij vond het jammer om zo dichtbij te zijn en dan niet even langs te kunnen komen dus heeft hij aan zijn baas gevraagd of hij een dag later terug mocht vliegen en vanaf Schiphol.



Elke dag even Skypen.


"Mummy, omdat Pa er niet is ga ik wel gezellig tegen je praten als je eten kookt."
Met ze computer. Ja gezellig.


Elke middag wordt Casey vervelend en dan kan Corey helemaal niks goed doen, hij heeft het echt zwaar te verduren af en toe.
Maar dan na het eten als Corey een ijsje krijgt... slaat ie helemaal om.
Hij kan slijmen dat geloof je niet.


S'ochtends als Casey mij roept springt Corey uit zijn bed want die wil de eerste bij hem zijn. 
Hoe vervelend Casey ook voor hem kan zijn dat maakt niet uit, hij is een erge lieve grote broer.


Met zijn buurvriendinnetje Harriet is het anders, hij slooft zich echt uit voor haar, als ze maar met hem blijft spelen.



Bernice kwam twee nachtjes slapen en we gingen koffie drinken bij Fran en Eric.
Ik had scones gemaakt met jam en slagroom, Fran een lekkere cake.



S'middags heb ik gezellig gegeten aan het strand met een oude collega en bazin die ik 17 jaar niet had gezien.
Ze hadden elkaar ook al zo lang niet gezien, ik heb eerst mijn collega gevonden via Facebook en zij dacht dat onze oude bazin een cafe had in Surfers Paradise.

De eerste zondag dat Corey bij de surf club begon, zag ik daar zo haar man staan naast de surf club, blijkt dat het cafe naast onze surf club van hun is.

Dus dit was een leuke lunch.
  



Prettig weekend


No comments:

Post a Comment