05-05-2017



Het is gevaarlijk, zo'n leuk groot winkelcentrum dichtbij.
Meer dan 400 winkels plus een heleboel lekker eten en drinken.



Scott gaat een rondje van 28 km rennen, van huis naar de Burleigh Hill langs het strand.




Een mevrouw kwam heel aardig vragen of ik zelf ook op de foto wilde. Nou vooruit dan.
(*Dab* achterop)


Bijna thuis, 4 km te gaan...


...en daar, bij die brug, precies 4 km van huis, stopte Scott voor het eerst na 24 km, keek mij aan en zei: "heb je zin om te rennen??"
In het Engels natuurlijk. Maar in wat voor taal dan ook, hij had dus geen zin meer!!
Kon ik me fiets over geven en naar huis rennen! Mooie boel.

Dus dat was 28-4=24


Eenmaal thuis had ik ook wat lekkers verdiend want ik was helemaal niet van plan te gaan rennen en had er na 24 km fietsen ook helemaal geen zin in.
Maar hij had al 24 km gerend dus wilde ik geen watje zijn en heb het maar gedaan.


*Dab*



*Dab*
Corey was vrijdag de 28ste jarig.
We zijn al vroeg naar het winkelcentrum gegaan voor een 'date'.


Daarna de weg op naar Brisbane (90km) want mijn oud-collega Debbie gaat na 33 jaar bij het laboratorium weg.
Ze heeft nou een paar kleinkinderen en gaat rustig aan doen.


Marnie en Debbie.


Op de terugweg bij Pat en Dot langs, die hadden cupcakes voor Corey gemaakt.




Ze zijn zo gek op elkaar, heerlijk.


Zaterdag ochtend weer de weg op, naar Bernice en Andrew.
Dat is een hele mooie rit van bijna twee uur en als je daar eenmaal aan bent gekomen dan valt er een rust over je heen dat geloof je niet.



Onderweg naar de liedjes van Guardians of the Galaxy 2 geluisterd.
Daar waren Scott en Corey vorige week geweest en Corey vindt de muziek geweldig.
Krijgen wij ook weer eens wat leuks op de radio in de auto.







Pas op!!
Als je een kangoeroe voor je auto krijgt dan ga je het verliezen.
Bernice heeft er twee weken geleden eentje aangereden, gelukkig sprong hij meteen weg en had ze geen schade maar er gebeuren vaak ernstige ongelukken met die beesten op de weg.

Vooral in het donker komen ze tevoorschijn, dus dan moet je heel goed uitkijken.


We zijn er bijna, de Dugandan Hotel is een half uurtje van hun huis.



Ballonnen aan de brievenbus voor Corey.












Kristallen zoeken.
Omdat dit allemaal vulkaan was, zit de grond er vol mee en ze blijven maar boven komen uit de prut.








Andrew is heel bedrijvig, zelfs nou dat hij net een nieuwe knie heeft is ie evengoed de hele dag bezig met van alles.
Bernice wilde nachtkastjes hebben en een bepaalde maat en ze kon ze maar niet vinden.
Dus heeft hij een oude houten vrieskist gekocht en van al het hout heeft hij twee nachtkastjes gemaakt.


Alles is 'boers' en 'country' en met de koeien die buiten loeien is het gevoel helemaal compleet.


Zo wakker worden is ook niet verkeerd.


S'avonds waren we uitgenodigd bij Craig en Kerrie, dat was natuurlijk ook weer gezellig.


Laat Craig maar schuiven in de keuken. Hij kookt graag (mijn man niet!!) en het was weer erg lekker vanavond.




Ja lekker spelletje. Klikken totdat de slagroom in je gezicht splettert!
In dit geval scheerschuim.
Ik zei nog zo doe het eerst even bij een ander zodat Casey kan zien wat er gebeurt want hij kan zo ERG boos worden af en toe!
En jawel hoor, hij was de eerste.


Gelukkig viel zijn boosheid wel mee, omdat hij zo gek op Imogen en Benjamin is.


 Zo heet het spel bij jullie.


Immy had net d'r haar gewassen dus die was slim.


Mijn familie kwam bij ons langs om Corey te feliciteren.





Prettig weekend!




No comments:

Post a Comment