19-05-2017



Imogen van Craig en Kerrie wil leren surfen.
Scott zegt altijd "I am happy to help anyone who wants to help themselves" en aangezien Imogen ALTIJD super enthousiast is, ze probeert alles altijd met 100% inzet, mocht ze met hem mee de zee in.

Het is namelijk niet altijd veilig, dat 'leren surfen' haha vraag maar aan Guido Woerlee als je hem tegen komt.


Alleen dat wax op de surfplank smeren... dat vond ze iets minder... vies plakkerig!
Ze heeft het toch gedaan, anders glijdt ze van haar surfplank af straks.








Zoals met alles dat Immy probeert, lukte het meteen!! Ze stond gewoon!
Scott was blij!


Corey staat ook *DAB*


Moe maar voldaan.
Het is echt zwaar, elke keer als je met een golf mee bent gegleden moet je weer peddelen voor je leven om achter de golven te komen.
Ik heb ook altijd koekjes enzo mee want na afloop hebben ze altijd wat nodig.


Onze lieve kinderen. Brok in me keel van geluk...

Ze hebben elkaar leren kennen in juni 2010 toen ze 4 en 5 waren, Immy zat al op school, Corey mocht over een paar maanden.
Met de grote schoolvakantie kreeg hij haar uniform want in de kleuterklas hebben de jongetjes en meisjes hetzelfde uniform.

Hij mocht over een paar weken ook naar de grote school!!

Hij heeft het elke dag van de schoolvakantie gedragen.
Immy was apetrots.

Vanaf de eerste dag zijn Immy, Corey en Benjamin dikke vrienden en ik heb jaren lang van ze mogen genieten bij ons thuis, de meeste weekenden en schoolvakanties.
En ik heb ECHT bewust van ze genoten, geloof me, want ik wist dat deze jonge jaren niet stil staan en zo weer voorbij zijn.
Honderden foto's heb ik van ze. Tranen met tuiten elke keer als ik even een map foto's open in mijn computer van een paar jaar geleden.

Maar goed, tranen van geluk hoor.
Want nog steeds als we bij ons of bij hun samen wat eten en drinken, om de paar weken, dan hebbenze nog steeds zoveel plezier samen en zoveel te vertellen en wij genieten nog steeds van elke minuut samen met Craig en Kerrie. Grote verhalen en groot lachen.

'Koesteren' zeggen mijn speciale vrienden in Volendam dan.

Ja dat doen we zeker.

We zagen het deze week weer he, de dijk heeft een lach minder.
Koesteren, elke minuut met elkaar.

Een paar foto's van 2010 en 2011:









Immy met Casey in 2012


Kijk hem nou!!


En na de surfles was er nog wat te doen in de tuin en rondom het huis.


Het was nog maar 14:00 maar Corey stapte uit de douche en besloot dat het tijd voor zijn pyjama was.
Heerlijk, hij houdt van relaxen.


Jerry, onze bouwer, is klaar met het hek en de garage enzo.
Wat was hij een gouwe knul!!

Hij had een paar weken geleden een probleem met een klant, ze hadden opeens geen zin om het laatste deel van hun verbouwing te betalen.
Hij had meer last van 'waarom doet iemand zo raar' dan van het geld ofzo, maar hij zei wel even tussen neus en lippen door dat hij nou op zijn oude dag een stuk rustiger was, omdat hij al eens wat aan zijn hart had gehad, en dat hij vroeger gewoon zijn Hells Angels maatjes naar het huis had gestuurd om de nieuwe badkamer en keuken er weer uit te slopen als ze er niet blij mee waren!!

Haha ik vond het wel gezellig met Jerry en zijn mannen hier een paar weken, ik gaf ze af en toe wat lekkers en in ruil daarvoor kon ik dan naar wat verhalen luisteren.
Een heel andere wereld dan die van ons, dat staat vast.

Ik kreeg een dikke knuffel en een tas die hij voor me had meegenomen uit Tahiti waar zijn vrouw vandaan komt, ze waren er even geweest voor een bruiloft.

Als ik ooit een probleem met iemand heb dan bel ik Jerry!



Effe wat lekkers laten zien hoor.
Een sappie.


Bevroren bananen, die zijn veel lekkerder in sap dan verse bananen, het wordt romiger ofzo, ik kan het niet uitleggen maar probeer het!


En een schep Griekse yoghurt erin.


Vol vitaminen.


En dit spul is ook erg lekker, ook een aanrader.


Met citroen rasp en sap, azijn en olijf olie en al het andere dat je kunt zien.


Scott was een nacht weg voor zijn werk en Corey vroeg of we extra lekker konden eten.
Ik dacht dat elke dag lekker was???!?



Extraatje voor mij dan.


Ook extra gezellig, alletwee oordoppies in.
"Ik heb je al over mijn dag verteld toch?" zei Corey gewoon.
Toe maar.



Kadootje voor mezelf.


Nou en afgelopen zaterdag zaten we hier op de bank met ons rood wijntje zachtjes te snotteren terwijl me zusje ons op haar telefoon live bij het trouwen van Peter en Camilla had!!


Even stilte tussendoor totdat Helen ons weer op de live video aanzet met het ja-woord.

We waren zo emotioneel haha echt mooi om er zo toch bij te zijn.



Het wordt koud hier, de winter is er bijna.


Lekker zachte warme kleren aan.


Dit is nou. 
Wij hebben straks een probleem want hij wil natuurlijk opblijven vanavond.

Prettig weekend!

No comments:

Post a Comment