17-03-2018



Ze kunnen niet zitten als ze met dit spelletje bezig zijn, de concentratie dat het van ze vergt is te groot!


Nou dat Corey naar High School is hebben we natuurlijk weer met nieuwe kinderen te maken en gaan ze allemaal een beetje zoeken naar hun eigen type.
Corey komt met interessante verhalen thuis.

Op zijn school zijn kinderen van een heleboel andere scholen gekomen, net als bij jullie dat je op het Don Bosco ook nieuwe kinderen leert kennen.

En er lopen heeeeel veel kinderen rond die niet ons type zijn, jeetje het is wel zoeken naar een speld in een hooiberg hoor.

Gelukkig hadden we er al een paar van ons eigen type en die houden we stijf vast.

Dante is Corey z'n type, gewoon heel aardig en netjes met elkaar omgaan, blij voor elkaar zijn als de een of de ander blij is. 
Ze glimmen van plezier als ze samen zijn.
Heel gewoon, zou je denken.
Voor sommigen niet.
Voor ons gelukkig wel.





Hij bleef gezellig blij ons slapen ook.


Harmony Day bij Casey op school, een dag tegen discriminatie en pesten.
Je mocht in de kleuren van je land van afkomst komen of dat van je ouders, of gewoon in oranje, tegen pesten.

Ik mocht plaatjes van Nederland en Volendam laten zien en klompjes ook en de meisjes zijn allemaal op de foto gezet met de hullen van mijn oma op hun hoofd.


Er was ook eten gebracht vanuit alle landen van afkomst.


Dit is Macey en Casey is een beetje verliefd op haar.




Gister zag ik dit plaatje en stuurde het door naar mijn oude baas Leo. Ik heb tot 1999 anderhalf jaar met plezier in een coffeeshop in Brisbane gewerkt voor Leo en zijn neef James.
Het was 'Hug a Malaka Day' en malaka is Grieks voor kloothommel, of iets in die zin.

Ik kreeg een heel lief berichtje terug:


Toch leuk dat na al die jaren mijn harde werken nog steeds niet vergeten is.


Corey is groter dan zijn tante Ameeka!


Maar Asher haalt zijn neefje Casey in want hij is jonger en nou al groter.

Prettig weekend!


No comments:

Post a Comment